Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzePonadto, Honda sprytnie wyczekała co pokaże konkurencja. Suzuki wypuściło nowe V-Stromy (też mi się bardzo podobają i chętnie każdego zaparkowałbym u siebie w garażu), które skierowane są bardziej do jazdy po utwardzonych drogach (mniejszy prześwit, DL 1000 aluminiowe felgi, mniejsze przednie koło, nieosłonięte i nisko poprowadzone kolektory, które w przypadku zahaczenia o jakiś wystający kamień mogą się uszkodzić). Versys 1000 lub 650 to raczej maszyny zupełnie szosowe, a BMW z GS'em to już pojazd przyszłości ze swoją elektroniką (no i ceną). Africą Twin nie obawiałbym się zjechać z asfaltu, tak samo jak Yamahą XT660Z, ale 1000 pojemności Hondy, to nie jeden biedny cylinder z połową mocy i momentu jaki oferuje Tenera.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza